Treceți la conținutul principal

[Random] 7 things that make a guy attractive

sursa foto (Clement Chabernaud for Filippa K SS 2013)

Citisem zilele trecute articolul ăsta, care m-a inspirat și pe mine să fac ceva similar. Apropo, nu știu de ce tot scriu titlul în engleză și apoi continuu în dulcele grai românesc, haha. Articolul respectiv mi s-a părut cam pueril să fiu sinceră și nu prea am fost de acord cu el, m-am gandit să-mi fac varianta proprie, care poate cine știe, o sa iasă și mai puerilă. Dar iată 7 lucruri esențiale care fac, după părerea mea, un bărbat atrăgător (într-o ordine aleatorie):
  1. Mâini ingrijite. Asta nu înseamnă lac incolor pe unghii (nuuuuuu, în nici un caz) ci doar minimul de îngrijire și curățenie. Dacă te-a înzestrat natura cu degete lungi și vene proeminente, ești un norocos!
  2. Abilitatea de a conduce o mașină. Asta nu presupune să conduci ca un dement, să te întreci la semafor și să grăbești pietonii pe trecerea de pietoni (deși unii așa o merităăă!). Mi se pare extrem de importantă caracteristica asta pentru că eu cred că de fapt denotă alte lucruri mult mai profunde:, că ești în stare să o conduci pe aleasa în siguranță, în viața voastră împreună.
  3. Cunoștințe din toate domeniile. Poate la capitolul ăsta sunt un pic de modă veche; nu trebuie să știi să construiești un birou (dar ce bine ar fi) ci să știi bați un cui, să ai habar de geografie, să știi cine e Mario Vargas Llosa, într-un cuvânt să ai cultura generală. Nu e nimic mai atrăgător decât un bărbat cu care poți purta o conversație decentă și de la care poți învața lucruri. 
  4. Gusturi bune în materie de muzică și film. Aici desigur depinde ce ințelege fiecare prin bune. Cred că spune multe despre o persoană un playlist și ultimele 5 filme văzute. Iți poți da seama de o posibilă compatibilitate. 
  5. Complimentele stangace. Aici o să mă explic; consider că e total în afara naturii bărbaților să facă un compliment, și nu o zic sub formă de reproș sau ca un deficit, asta este situația. Astfel, în opinia mea,  un bărbat care face prea multe complimente= lingușitor, prea elaborate= poate nu prea sincer, dar repet asta e numai parerea MEA. Decât să mă supăr că nu-mi cântă în fiecare zi cât sunt de frumoasă, mai bine mă bucur ca a observat un mic detaliu și l-a apreciat.
  6. Încrederea in sine. Știu, știu că e un clișeu, dar e așa de adevarat! E de fapt valabil atât pentru femei cât și pentru bărbați. Să ieși cu o persoană mereu nesigură pe ea, pe subiectele de conversație sau pe glumele pe care le face, e extrem de obositor, mie imi crează o stare de disconfort.
  7. Interesul pentru sport. Dacă ești microbist nu se chiar pune,  mă refer să fi tu interesat să practici un sport sau să faci mișcare. Să arăți că îți pasă de felul în care arăți și de sănătatea ta. Că ai și alte ocupații decât statul la TV sau în fața monitorului.
Mă gândeam să scriu și despre lucrurile care fac o femeie atrăgătoare (din punctul de vedere al altei femei) dar mi-e teamă că eu aș bifa prea puține dintre ele și nu vreau depresii.