Treceți la conținutul principal

[D.I.Y]Bugs Necklace


Că îmi plac accesoriile statement cred că e evident, iar în ultimul timp îmi plac tot mai mult cele inspirate de insecte. Am găsit weekendul trecut o curea ruptă în Stradivarius care e oricum frumoasă în sine, doar că era desigur ruptă. Nu desprins lanțul, ci rupt metalul, v-am spus că femeile sunt niște amazoane pe perioada reducerilor. Am cumpărat-o cu gândul că ori o repar ori îmi fac un colier. O săptămână m-am frământat ce să fac cu ea și am ajuns la concluzia că nu prea am la ce să o asortez ca și curea, e prea girly pentru mine. Colier să fie!


Am avut nevoie de un patent și o închizătoare, am folosit lanțul curelei pentru colier.
Am desfăcut piesele și mi-am belit 3 unghii pe durata procesului;
Am prins gândacii între ei cu zale din curea;

Voila! Mă gîndesc să-i mai adaug lanț și în partea inferioară, cred ca ar arăta și mai bine. Îmi place oricum rezultatul mult de tot!