Treceți la conținutul principal

[TOP] 4 grey things I need in my life right now

4. Rucsac Zara. Nu stiu de ce dar nu m-am simtit atrasa de trendul backpack-urilor, mai ales ca nu ma prind deloc, dar dupa ce am vazut modelul asta in magazin, am ramas cu gandul la el si am zis ca-l astept la reduceri. Nu a fost cea mai stralucita ideea a mea, din moment ce acum nu se mai gaseste nicaieri, nici macar online.



3. Ceas Ore. Asta mi se pare ceasul clasic de arhitect. Adica asa ceasuri imi inchipui eu ca poarta arhitectii, asa cum imi inchipuiam ca se si imbraca intr-un anume fel ( planuiesc un top cu subiectu asta). Design curat, gri perfect, minimalism desavarsit.

2. Adidas Sneakers. Normal ca sunt sold out! Cum altfel sa fie cand sunt atat de perfecti?!

1. Par gri. In apararea mea, imi doresc par gri inainte sa fie trendy si sa-l poarte persoane mai mult sau mai putin stilate. O data in viata tot o s-o fac si pe asta! :D