Treceți la conținutul principal

[CHRISTMAS] #7 Gift Ideas

RO: Cadourile de craciun si goana dupa ele poate fi o povara pentru unii dintre noi; pentru mine nu e chiar asa, pentru ca efectiv iubesc sa fac cumparaturi si abordez problema ca pe un soi de provocare: sa gasesc lucrurile de care prietenii si familia mea au nevoie dar poate inca nu stiu. :)) Dupa ce s-au cumparat toate cravatele si pijamale din lume pentru tati si decoratiunile si seturi cosmetice pentru mame, poate ca un mini gift guide pentru toate varstele si ambele sexe, poate fi de ajutor.

EN: Buying gifts for the loved ones can be a little stressing for some people, I personally love this activity because I obviously love shopping and I take it as a challenge : to find things my friends and family need in their life but maybe don't know it yet :)). After buying all the ties and pyjamas  in the world for your dad, cosmetic sets and decorations for your mom and so on, maybe  a little gift guide with what I think are some fresh ideas, may help.

RO:
1. Pentru mama | sora | iubita | cea mai bun prietena   : O carte interesanta, care sa o inspire. : alegerea mea.
2. Unisex : Nu e o simpla caciula obisnuita, alege una din casmir . alegerea mea.
3. Fentru mama | sora | iubita | cea mai bun prietena : Poate ca nu e neaparat stilul ei, dar poate cu ocazia aceasta isi va descoperi un nou hobby.  alegerea mea.
4. Pentru tata | frate | iubit | prieten  : O geanta de calatorie dar varianta din tesatura tehnica sau textila; desigur una de piele poate fi mai stylish, dar mi se pare ca genul ales de mine poate fi folosita in mai multe ocazii si se potriveste mai multor stiluri vestimentare. alegerea mea.
5. Unisex:  Desigur ca exista o tona de variante, care mai de care, dar din moment ce e lista mea si mi se pare adorabil case-ul Chanel, mi-am facut de cap. alegerea mea. 
6. Pentru mama | sora | iubita | cea mai bun prietena : Jade roller and gua sha set. Pai se vor indragosti instant, nu au cum altfel.  alegerea mea.
7. Pentru tata | frate | iubit | prieten: Probabil cu toti au deja, dar ganditi-va daca un set atat de fancy, cumva? Nu cred, din acest motiv mi se pare un cadou cool. alegerea mea.
8. Unisex:  Mini imprimanta portabila  Cred ca e un cadou extrem de inspirat fie ca e vorba de o singura persoana sau il poti darui unui cuplu, bunicilor pentru poze cu nepotetii etc.  alegerea mea. 
9. Unisex : Tot nu inteleg de ce folosim inca pungi de plastic pentru cumparaturi. Exista atatea variante faine si inspirate, mai ales ca sunt modele care pot fi personalizate si numai bune de facut cadou. alegerea mea.
10. Unisex :  O ilustratie. Acesta e clar un cadou pentru cineva pasionat de arta. Daca nu iti permiti un tablou original semnat de un artist, exista si varianta de a achizitiona un print care e mult accesibil ca pret. alegerea mea.
11. Unisex : O pereche de classic sneakers. Mi se pare ca nu ar trebui sa lipseasca din orice garderoba si se si potrivesc tuturor categoriilor de lista. Mie imi vin in minte adidas superstar, adidas gazelle, nike cortez, reebok classic alegerea mea. 
12. Unisex : Poate ca deja practica yoga sau poate ii va impulsiona sa se apuce. alegerea mea. 
13. Pentru mama | sora | iubita | cea mai bun prietena : Un set nou de pensule mi se pare intotdeauna o idee buna.  alegerea mea.
14. Unisex :O carte cu retete de cocktailuri . Desigur, un pahar de bere rece sau un vin rosu bun e mereu la indemana, dar n-ar fi cool si sa iti prepari singuri cocktailuri acasa din moment ce petreci toate serile acaaaaaaaasa? . alegerea mea.
15. Unisex. : Nu stiu daca stiati dar exista un device care te ajuta sa adormi. Eu nu cunosc pe nimeni care sa nu fi avut vreodata probleme cu somnul asa ca mi se pare un cadou inspirat.  alegerea mea. 
16. Pentru tata | frate | iubit | prieten: Kit de facut bere acasa. Bere facuta de ei, cu mainile lor. Mai trebuie sa zicem ceva?  alegerea mea.

EN:
1. For mom | sister | girlfriend | best friend   : An interesting book : my choice.
2. Unisex. Not just a random hat, maybe choose a cashmere one. my choice.
3. For mom | sister | best friend. maybe she'll discover a new hobby. my choice.
4. For your dad | brother | boyfriend | friend  : A travel bag. Surely, you can choose a leather stylish one but I feel like this is more functional, because it can be used also for the gym. my choice.
5. Unisex. Of course, they don't have to be Chanel but since it's my list Im going wild. my choice. 
6. For mom | sister | girlfriend | best friend : Jade roller and gua sha set. They will absolutely looove it. my choice.
7. For your dad | brother | boyfriend | friend. Screwdriver set. It's not the fanciest gift ever but they sure look pretty cool and are defintely useful in the house. my choice. 
8. Unisex. Mini portable printer. I think this is a pretty awesome idea and can be gifted to pretty much everyone even to a couple.  my choice.
9. Unisex . A cool shopping bag. It can pe personalised or themed with something they like. my choice. 
10. Unisex. An illustration. This is defintely a good idea for someone who's into art. You can buy an original artwork from an artist they like or you can choose to purchase a print and frame it. my choice
11. Unisex. A classic pair of sneakers. There are some pairs of sneakers that in my opinion will never go out of style and they can fit in any wardrobe. my choice. 
12. Unisex. A cool yoga mat. Maybe they are already into yoga or maybe you'll give them new ideas. my choice. 
13. For mom | sister | girlfriend | best friend : A new set of brushes is always a great idea. my choice. 
14. Unisex A cocktail book. Surely, a glass of wine or a cold beer is always at hand but since where spending so much time at home and miss going out, I think it will be quite fun to enjoy some nice cocktails during the weekends. my choice.
15. Unisex. Sleeping device. Did you know there are some devices out there that can help you fall asleep? my choice. 
16. For your dad | brother | boyfriend | friend : Home brewing kit for beer. my choice.