Treceți la conținutul principal

[CHRISTMAS] #8 Wardrobe essentials

RO: Uitandu-ma pe lista "to do de craciun" imi dau seama ca am bifat deja destul de multe lucruri si acum e momentul sa ma gandesc putin si la outfiturile lunii decembrie. Am facut un mic inventar de esentiale pentru mine, excluzand pantofi si accesorii, doar o lista de basics pe care le pot folosi in muuulte ocazii.

EN: I checked a lot of things on my christmas to do list, and now it's time to think about outfits. I gathered some holiday essentials for me, without accesories or shoes, just some christmas basics that can go really well for multiple ocassions.


RO:
1.  Rochia Rosie. Probabil ca nu o sa am parte de prea multe petreceri de Craciun dar o cina in familie tot va avea loc, as alege o rochie rosie simpla accesorizata cu balerini si muuulte bijuterii aurii.

2. Pulover crem. E nevoie de o piesa neutra cum e cremul pentru ca merge in multe combinatii. mi se pare perfect pentru orice ocazie: fie ca lucrezi de acasa si il porti alaturi de o pereche de pantaloni tricotati de casa, fie ca il combini cu o pereche de mom jeans pentru o tura de cumparaturi, posibilitatile sunt nelimitate.

3. Pulovarul chunky rosu. Am stat si m-am gandit daca e totusi un lucru esential pentru mine si da, este! pentru mine rosul efectiv striga craciun si imi place mult de tot cum se combina cu o pereche de jeans in culoarea aceea clasica de albastru. I love it! Plus ca merge de minune cu o fusta satinata pentru o cina festiva.

4. Mom jeans. Nici nu are rost sa mai scriu cat de basic e pentru mine aceasta piesa. Practic nu as putea trai fara ei. Nu ma omor dupa modelul baloon sau baggy sau extra larg, imi plac modelele acelea slim din materiale bune si scortoase. Ca merg cu orice, nu mai are rost sa mentionez: de la triocouri albe simple, pana la camasi satinate, topuri cu paiete si pulovere oversized.

5. Sacoul oversized negru. Cred ca l-am inclus pe lista cu gandul la niste petreceri de Craciun care nu vor avea loc; mi-l inchipui peste o rochie , sau peste un crop top si pantaloni cu talie inalta.

6. Fusta satinata. Poate nu e cel mai iernatic articol din lume, dar festiv cu siguranta e. Mie imi place mult cum arata combinata cu pulovere oversized si cu balerini sau pantofi cu toc kitten. Mi se pare ca e o eleganta clasica si retro.

7. Rochie paiete. Cred ca tot cu gandul la petreceri de Craciun eram cand am pus-o pe lista dar adevarul e ca si paietele mi se par nelipsite din perioada aceasta. Putem inlocui petrecerea de Craciun ca ocazia de a o purta cu impodobitul bradului cand oricum totul trebuie sa sclipeasca.