Treceți la conținutul principal

[PERSONAL] FRIDA KAHLO in Pepco

 RO: De vreo 3 ani incoace, am observat un trend crescand cu articole vestimentare sau decor cu Frida Kahlo. Am fost usor suprinsa dar am imbratisat trendul si mi-am cumparat doua tricouri, fiind o admiratoare de ceva vreme.  Nu prea am inteles cum de a devenit Frida dintr-o data atat de populara si ce anume a adus-o tocmai acum in the spotlight.

Apoi am asistat la o discutie in Pepco , in care da, au inceput sa se comercializeze tricouri cu Frida Kahlo. Discutia s-a derulat intre doua prietene, una dintre ele cocheta cu ideea de a  si-l cumpara .
Prietena 1: - Da' cine e Frida ?
Prietena 2: - Aaaaa, nu stii de Frida?
Prietena 1: - Pai nu, am crezut ca e ceva cu moda. E designer?
Prietena 2: - Nu, ea e o pictorita care s-a casatorit cu alt pictor. Si e cunoscuta pentru ca avea mare succes la barbati desi era foarte urata.

End of story.

Saraca Frida...