Treceți la conținutul principal

[TOP] 5 Articole Vestimentare pe care REGRET ca nu le-am cumparat

 RO: Gasisem la un moment dat o poza pe net care spunea in felul urmator " Nothing hunts us like the things we didn't buy". Parca e deviza mea efectiv. Am avut de-a lungul timpului niste ezitari (stupide ) cu cateva piese de care imi pare atat de rau acum si care ma obsedeaza. Am ales 5 dintre ele pe care am reusit sa le mai gasesc inca online (in poze doar :() si dupa care o sa mai suspin ceva vreme probabil.


5. Balerini roz de piele de la Zara. Astia recunosc ca nu sunt nu stiu ce, adica putin daca imi dau interesul poate gasesc un inlocuitor dar nu stiu. I-am probat in magazin, era o piele moale fina si comoda si am fost viteaza si am plecat fara ei. Apoi... sold out peste tot. Inca imi imaginez tinute cu ei.


4. Rochie Simone Rocha x H&M. O ador. Nu stiu unde, cand, cum as fi purtat-o, dar simt ca trebuia sa fie a mea. Nici macar pe-aproape nu cred ca am fost pentru ca am accesat colectia la aproximativ 4 ore dupa lansare...



3. Sandale platforma Mango.  Am lacrimat putin acum pe tastatura, mi se par pur si simplu superbe sandalele astea, le-am ratat atat pe site- ul mango cat si pe mangoutlet unde nu a fost disponibil deloc numarul meu ceea ce a fost asa un dublu fail.



2. Rochie H&M. In cazul celorlalte articole sa zicem ca am avut oarecum ghinion. Au fost sold out foarte repede sau nu am gasit numarul meu dar cu rochia asta.... care mi se pare efectiv superba, materialul, culoarea, vibe-ul retro si rafinat, mi-am facut-o cu mana mea. Am avut-o in cos timp de vreo 3 zile, pretul era mai mult decat accesibil si cand sa dau comanda...


1. Pantofi Sport Adidas x Alexander Wang.  Nici nu are sens sa descriu cum mi se pare perechea asta perfecta de adidas :)). Ii caut in disperare de vreo 3 ani dar cred ca n-a fost meant to be