Treceți la conținutul principal

[TOP] CELE MAI BUNE 8 TINUTE CARRIE BRADSHAW



 DAAAA, logic ca imi place Sex and the City! Serialul, filmele ma prefac ca nu au existat si nu le-am vazut. Cred ca l-am vazut in total de 6 ori, in diverse perioade din viata mea, incepand cu adolescenta si cred ca cel mai recent a fost acum 2 ani cand am reluat primele 3 sezoane- preferatele mele. 

Nu simt ca ma identific cu nici unul dintre personaje, nici ca personalitate nici stilistic vorbind dar asta nu m-a impiedicat niciodata sa savurez tinutele. Am facut o selectie din palmaresul Carrie, clar cea mai inconica, desi acum cand ma gandesc mi-a placut mult de tot si Samantha in ultimele 2 sezoane. 

Cel mai fun a fost pentru mine ca atunci cand am pregatit postarea asta, mi-am amintit fiecare episod in parte, schimb de replici situatii. Ma gandesc sa il reiau a 7-a oara :)))


8.  Cel mai mult mi-au placut clar cizmele aurii, si mi-a placut ca in rest outfitul a fost relativ simplu. Nu era Carrie, daca nu punea si floarea aia imensa in piept, nu?

7. Ok, din tot topul asta e cea mai atipica alegerea a mea, dar pur si simplu imi place mult de tot. Nimic nu se potriveste cu nimic, dar totusi arata atat de bine toate impreuna! Poate ca e vorba si de corpul ei atletic dar pana si coafura mi se pare in armonie cu restul. 


6. Imi place mult de tot tinuta asta, as purta maine, poimaine.... dar cu alti pantofi. :)) Bonus points pentru tot ansamblul, imi place mult si alegerea coafurii, makeup f simplu.


5. Mi-a placut mult costumul asta , classic with a twist si faptul ca nu e puternic accesorizat dar nu mi-a placut deloc partea de manke up si coafura.


4. Minimalismul nu era neparat specific stilului Carrie, dar tinuta asta e pur si simplu fara cusur parerea mea. 


3. 


 
2.


1.