Treceți la conținutul principal

Wishlist sales 2023

 

Ador perioada de reduceri. In primul rand, pentru ca e ca un fel de pansament al lunii ianuarie, care din punctul meu de vedere e cea mai aiurea luna : s-a incheiat cu perioada aceea magica de sarbatori cu zile libere, pregatiri, relaxare, timp petrecut cu familia si prietenii si trebuie sa te intorci la lucru. Plus de asta e frig si mai tot timpul mohorat iar primavara e cam departe.
Dar asa, parca primesc putina alinare. In ultimii ani imi place mai mult pentru ca imi aminteste de perioada din studentie unde eram efectiv disperata sa imi cumpar lucruri la reduceri si fiecare era un eveniment si o bucurie de nedescris.
In timp, s-a mai dus din entuziasm dar tot imi place o afacere buna, doar ca incerc sa fiu din ce in ce mai responsabila in fiecare an, pentru ca e foarte usor sa aluneci pe panta retururilor nesfarsite si sa-ti umpli garderoba cu lucruri de care nu ai nevoie, doar pentru ca sunt ieftine.
Eu mi-am facut cateva reguli de care in general ma tin dar mai calc si eu stramb :))

1. Cumpar (majoritatea) itemurilor online, dar doar de la magazinele unde imi stiu exact marimea pentru a evita returnarea produselor.
2. Incerc sa investesc in special in basicuri care trebuie inlocuite pentru ca s-au uzat sau in piese clasice. Nu investesc aproape niciodata in piese "trendy" pe care nu o sa le mai port dupa 6 luni.
3.  Cumpar doar ce se incadreaza in gama coloristica pe care o am in dulap. (Am inceput un amplu proces de sortarea a garderobei care va fi compusa doar din negru, alb, crem, roz si rosu). 
4. Nu cumpar niciodata o marime mai mica sau una mai mare, doar pentru ca e la reducere si "o sa vad eu". Nu o sa slabesc niciodata doar pentru a purta o piesa daca mi-e mica si probabil la croitor voi ajunge sa o modific peste cativa ani daca mi-e mare :))
5. In fiecare sezon, aleg o singura piese de rezistenta in care sunt dipusa sa investesc mai mult: fie ca e deosebita fata de ce am in garderoba, fie ca are un material mai luxos sau un croi aparte.
6. Evit sa cumpar un produs pe care il mai am deja in garderoba, desi poate imi place mult. De exemplu, daca am deja un pulover oversized crem, voi tinde sa ma uit in continuare la pulovere oversized crem, dar o sa incerc sa le las pentru altcineva pentru ca nu suport sa mai am mai multe produse de acelasi tip, cu exceptia tricourilor albe.
7. Am o strategie in care pun bookrmark produselor care imi plac, dar care mi se par in continuare scumpe sau nu mai e valabila marimea mea, si le urmaresc din cand in cand. In fiecare sezon, am prins piese la preturi incredibile in marimea mea cu tehnica asta. Da, stiu ca este un buton in care primesc notificare cand revine produsul in stoc dar absolut niciodata nu a functionat pentru mine; cand intram sa cumpar produsul era din nou sold out.  




Anul acesta mi-am facut un wishlist vizual cu produsele pe care mi le doresc si le-am impartit in categorii : produse de care am nevoie/ produse pe care mi le doresc si produse care sunt basic / produse care sunt trendy / produse care pur si simplu imi plac la nebunie.

Ma ajuta mult pentru ca ma concentrez pe niste piese anume si nu tind sa cumpar lucruri inutile.