Treceți la conținutul principal

[PERSONAL] 4 TRENDS TO TRY THIS SPRING

 Am facut o selectie de 4 trenduri din sezonul acesta pe care trebuie musai sa le incerc! Folosesc platforma urstyle.fashion ca sa creez outfiturile pe care le postez pe blog, este un fel de polyvore de care eu efectiv eram obsedata la un moment dat. 

Pe mine ma ajuta mult asa ca sursa de inspiratie pentru ca ma folosesc de platforma sa creez outfituri cu piese pe care le detin sau care sunt similare cu piese din garderoba mea.

1. CUT OUT TOPS
Pentru rochii cu decupaje nu ma simt destul de curajoasa, asa ca o sa incerc timid si eu un top din asta. Il vad purtat cu articole cu talie inalta neaparat si nu foarte provocatoare ca sa se echilibreze un pic situatia.




2. PINK AND RED.
Cred ca imi doresc sa port combinatia asta de culori de vreo 2 aini, dar garderoba mea era predominant cu piese negre si intre timp am mai adaugat cateva culori asa ca in sfarsit este posibil! Plus de asta, am vazut ca e super in trend primavara aceasta combinatia de culori. 




3. Denim on denim.
Ok, sunt pur si simplu obsedata de denim sezonul acesta. Si nu ma refer la pantaloni din denim care sunt preferatii mei de cand ma stiu, dar in ultimul timp as cumpara tot ce se poate din denim. (vezi genti, portmonee, sandale.)
Imi place mult culoarea aceea clasica albastru mai inchis dar si varianta putin mai light, combinate cu negru , alb sau crem.




4. Ballet Flats.
Sincera sa fiu, nu am crezut ca o sa-mi mai cumpar balerini in aceasta viata. Am avut o pereche in primul an de facultate din satin pe care i-am purtat non stop si de atunci nu mai suport balerinii, mai ales ca am avut ulterior si niste probleme cu picioarele din cauza lor.
Dar e ceva cu modelul asta super clasic si minimalist cu fundita aia, nu m-am putut abtine. Oricum fata de facultate acum detin muuuult mai perechi de pantofi, asa ca alternati cu alte perechi de incaltari cred ca o sa fie ok.
Imi place mult cum arata cu blugi mom, pantaloni la dunga dar si fuste din satin sau infoiate si midi.