Treceți la conținutul principal

[Trend] Burgundy

 Dupa parerea mea, visiniul sau mai pompos rosul burgundy este culoarea vedeta a sezonului. Nu stiu daca e in trend sau nu, dar mie imi place la nebunie acum. De ce? Pentru ca are ceva roial in ea, mult rafinament si eleganta si mi se pare extrem de moderna asa, ca sa nu zic contemporana si sa sune ciudat.
Exista cateva combinatii clasice cu care poti combina aceasta culoare si cu care nu dai gres si exista si altele...mai ciudatele dar care merg, zic eu.
Daca esti genul mai clasic si alegi in general combinatii cuminti (cazul meu) poti merge cu incredere pe combinatii cu tonuri neutre si lasa visiniul sa fie punctul de atractie. Alb, negru, nuante de gri, bej si derivate ale sale si esti gata.
Daca esti genul care incearca si combinatii mai indraznete si in loc de eleganta clasica prefera sa intoarca priviri si sa fie excentrica poti incerca combinatii cu culori tari precum: roz, verde menta, galben, etc.
O a treia categorie ar mai fi visiniul combinat cu nuante la fel de puternice si 'profunde' cum e de exemplu verde inchis (verde padurea neagra, ce denumiri grozave au si culorile astea) sau bleumarinul. Eu nu ma pronunt in privinta lor pentru ca sunt greu de realizat si mi se pare ca imbatranesc, scot in evidenta cearcane si tenul palid si altele la fel de negative :)).

burgundy and black



Negru si visiniu nu o sa arate niciodata rau impreuna. Poti compune o tinuta total-black si cu accesorii visinii si tot o sa fii extrem de stilish! Daca ti se pare totul prea monoton, poti incerca sa revitalizezi tinuta cu accesorii. Un colier statement alb, o palarie interesanta, accesorii aurii etc.




La fel de simplu si frumos sunt combinatiile cu nuante de gri si alb. Pentru a sparge usor monotonia, piesele gri pot fi inlocuite cu argintiu, sclipici, paiete si deja ai condimentat tinuta cu minimum de efort. Pe site-uri de streetstyle cel mai des am vazut combinatia de visiniu si alb si atat care arata bine dar daca nuanta de visiniu bate un pic prea mult in rosu, o sa arate ciudat. Ca un semn de prim ajutor-ciudat.


Daca esti pregatita sa iesi putin din "the comfort zone" esti gata sa incerci combinatia cu animal print, care este favorita mea. Nu o sa accept momentul cand animal print-ul se va demoda, nu sunt pregatita inca si ma declar fana mai ales accesoriilor-genti si pantofi. Animal Print forever! Combina-l cu visiniul chiar daca in doze mici si cu alb sa le mai tempereze si obtii un look ultra modern.


Si daca tot vorbeam de comfort zone, l-ai parasit deja cand ai incercat o combinatie cu un galben mustar sau un camel. Mie mi se pare ca merg de minune culorile, poate look-ul propus de mine e un pic prea asortat dar o data aglomerate prea multe nuante risti sa nu-ti iasa. Daca preferi look-urile mai cuminti, dupa cum spuneam, combina visiniul cu un crem sau culoarea untului, se potrivesc de minune!!


Combinatia cu rozul acesta domolit mi se pare extrem de fresh. Un corai ar merge de asemenea dar parca asa e mai catchy. Daca optezi pentru o tinuta minimalista si nu exagerezi cu rozul eu zic ca o sa arate foarte bine.


Partea interesanta a acestei nuante este ca mie mi se pare ca are doua fete. Ori arata foarte bine, ori arata...ponosit. Si asta pentru ca materialul e extrem de important. Si textura. Parerea mea e ca visiniul isi arata potentialul pe materiale precum catifeaua, piele, piele lacuita si materialul crosetat. Daca nu esti in curs de reinnoire totala a garderobei, poti aduce culoarea in tinutele tale prin investii mai mici precum o geanta, o esarfa, o pereche de mocasini cu linie masculina si deja ai adaugat cateva piese clasice si de efect.

Look-urile de mai sus au fost realizate in Polyvore cu piese cu preturi extrem de piperate dar care isi gasesc sosii in magazine accesibile. Cel putin, asa sper! :)

Roxana