Treceți la conținutul principal

[D.I.Y.]Fancy Earrings

Mie imi plac cerceii modelul acesta retro. Imi plac de vreo 2 ani dar abia acum au aparut in magazine. Si cum gama nu este destul de variata, si cum aveam materiale care parca se rugau de mine, am facut o pereche de cercei fancy numai buni pentru petrecerile ce o sa vina!
Capsele provin de la o curea pe care am 'jefuit-o' si pe care ulterior le-am vopsit cu vopsea neagra mata.




1.Mi-am imaginat ca asa o sa arate cercelul.

 2. Am taiat un banal capat de snur, pentru a-mi face doua piese de prindere, pentru zale.

 3. Am lipit pe piesele nou obtinute de prindere, pe piesele cerceilor;

 4. Am repetat operatiunea si pentru partea de jos;

5. Cand am ajuns in acest punct, mi-am dat seama ca piesele argintii arata destul de inestetic asa ca le-am vopsit negre cu oja  neagra;
6. Am adaugat surubul pentru cercei si am lasat sa se usuce bine lipiciul;



Si gata mi-au fost cerceii!