Treceți la conținutul principal

[TREND] Double Breasted Waistcoat

Piesa asta vestimentara e genul de piesa care te scoate din multe belele. Mi se pare extrem de versatila si ca se potriveste in special unui stil curat, minimalist.
Fara prea multe introduceri, mi-am imaginat cateva tinute cu vesta respectiva, pentru mai multe stiluri si situatii.



Casual-Tinuta de zi. E exact tinuta pe care o s-o port eu odata ce-mi achizitionez mult-iubita vesta! Haha. Rochie dreapta, fara maneci, sandale gladiator si o geanta oarecare, fara prea multe pretentii. As merge pe doua culori, sandale si geanta nude sau metalizate.


Sporty-Tinuta de zi. Acum sporty, e destul de mult spus, pentru ca numai espadrilele alea ar putea fi sporty dar sa zicem. Ce am vrut sa subliniez e ca vesta nu e neaparat eleganta si dintr-o tinuta extrem de banala, creaza una extrem de chic. As opta pentru culori neutre pt. tinuta si o vesta cu imprimeu, fara prea multe accesorii.

Elegant-Tinuta de seara. Pentru o tinuta de seara, piesele sunt clasice si aproape sigur le ai in garderoba. Un top simplu, poti opta pentru unul cu detalii-piele, voal, paiete, pantaloni creion sau drepti (dar nu jeans) si niste pantofi cu toc. Gata!

Relaxed-Tinuta de seara. E cam greu sa dai astfel de denumiri, dar eu asa imaginez o seara la o terasa. Se poate folosi si ziua look-ul desigur, dar platforme asa inalte nu mi se par extra potrivite pentru zi. Le-am ales pentru cele care nu sunt mari fane tocuri (eu!) si care totusi ar vrea picioare mai lungi (eu!). As opta pentru o camasa lunga (si pantaloni scurti pe dedesubt) la fel de lunga ca si vesta daca e posibil si un ruj intr-o culoare indrazneata.