Treceți la conținutul principal

[TOP] Baguette Bags on budget

 Gentile Baguette sunt exemplul perfect de trend care pe mine nu ma prinde absolut deloc la inceput(desi am avut una in copilarie - adolescenta) si de care pana la urma ajung sa ma indragostesc iremediabil. Daaaaar, pentru ca in acelasi timp mi se pare genul de trend care tine maxim un sezon, m-am orientat spre modelele usor accesibile ca pret si disponibilitate.

Selectia mea de 5 baguette, in ordinea preferintelor:

5. Mango OutletImi place mult de tot geanta asta si cred ca ar fi fost pe locul 1 daca avea alta nuanta de fond. Stiu ca asta e farmecul ei, dar pentru garderoba mea e putin prea galbena, as fi preferat ceva mai spre crem.


4. Mango . Pur si simplu ador gentile rosii in ultimul timp, la fel si pantofii, imi vine sa cumpar tot ce prind. Motivul pentru care e doar pe locul 4 este pentru ca mi se pare usor eleganta si as prefera ceva mai casual pentru o baguette.


3. Stradivarius.  Mooooor dupa culoare si marimea acestei genti. 


2. Bershka. Imi place mult de tot culoarea asta de Barbie, nu stiu exact cu ce as potrivi-o din garderoba mea, dar parca tocmai provocarea asta ma atrage la ea. Singura mea retinere e bareta din lant, mi-ar fi placut mai mult sa fie tot din piele ecologica.



1. Stradivarius.  Intamplarea face sa nu am absolut nici o geanta gri in garderoba si modelul de mai sus mi se pare o investitie buna, dintre toate de mai sus imi place ca asta are si un vibe minimalist.